انجام تضمینی پایان نامه | نحوه انجام پایان نامه با کیفیت

انجام تضمینی پایان نامه | نحوه انجام پایان نامه با کیفیت

انجام پایان نامه با کیفیت

انجام پایان نامه با کیفیت در مقطع ارشد بستگی به دو عامل دارد، اولی پشتکار شما و دومی کیفیت سواد استاد راهنما. این دو عامل مهم می تواند شما را در انجام صفر تا صد پایان نامه تان یاری نماید.
شروع انجام پایان نامه با انتخاب استاد راهنما و موضوع می باشد. یک استاد راهنمای خوب که شما را در انجام گام به گام پایان نامه یاری نمای باید ویژگی هایی از قبیل سطح علمی بالا، به روز بودن، در دسترس بودن، اخلاق خوب، پاسخ گو بودن و غیره باید داشته باشد.

پس از انتخاب استاد راهنما می توانید به انتخاب موضوع بپردازید. موضوع را سعی کنید از استاد زاهنما بگیرید، البته سعی کنید زیر بار هر موضوعی نروید، پیش از تصویب موضوع این موارد را چک کنید: 1- آیا شما از پس انجام چنین موضوعی بر می آیید، برخی اساتید موضوعات فضایی به دانشجو می دهند بی آن که فکر کنند آیا امکان انجام چنین پایان نامه ای وجود دارد یا خیر، 2- از نوع آوری موضوع حتما مطلع شوید می توانید در مجلات معتبر خارجی به پیشینه تحقیق موضوع خود دسترسی پیدا کنید. 3- نگارش یک پیش پروپوزال 10 صفحه ای به شما دید بهتری نسبت به موضوع و انجام پایان نامه می دهد.
پس از انتخاب موضوع حال نوبت نگارش پروپوزال است. هر دانشگاهی برای پروپوزال خود فرمت خاصی دارد با دانلود آن از سایت دانشگاه خود اقدام به نگارش پروپوزال نمایید. پس از انجام پروپوزال باید آن را در دانشکده خود به تصویب برسانید. در گذشته نه چندان دور روند تصویب پروپوزال به صورت شورایی در محل دانشکده بود، اما امروزه این روند سامانه ای شده که با این کار تنها شخصی که ضرر می کند دانشجو است، چرا که روند تایید پروپوزال در سامانه بسیار زمان بر می باشد.

جهت آموزش انجام رساله دکتری کلیک کنید

پس از تصویب پروپوزال که بین یک تا دو ماه زمان می برد حال نوبت انجام فصول پایان نامه می باشد. فصل اول پایان نامه همان پروپوزال می باشد با این تفاوت که شما یک مقدمه نیز به فصل اول اضافه می نمایید. همچنین مطالب پروپوزال را باید در فصل اول بسط داده و تعداد کلمات را بالا ببرید.

فصل دوم پایان نامه به پیشینه تحقیق اهتصاص دارد در این بخش به توضیح جامع در ارتباط با مباحث مربوط به موضوع خود می پردازید. در واقع توضیح می دهید که اصل مسئله از کجا شروع شده و چه پیشینه ای دارد. مهمترین بخش فصل دوم مرور مقالات پیشین است. شما باید جدیدترین مقالات را یافته و خلاصه ای از آن را در فصل دوم ارائه دهید. اصولا 15 الی 20 مقاله در این بخش کافی می باشد.

فصل سوم متودولوژی تحقیق و یا همان روش تحقیق می باشد. البته بسته به موضوع می توان این فصل را مواد و روش ها نیز نامید. در این فصل بسته به اینکه موضوع شما در چه زمینه ای می باشد در ارتباط با روش کار خود، متغیرهای مورد استفاده، نمونه ها، استانداردهای مورد استفاده و همچنین مصالح مورد استفاده صحبت می کنید. این فصل در واقع به این موضوع اشاره دارد که انجام تضمینی پایان نامه خود را چگونه و با چه روش و منابعی پیش خواهید برد.

Description: C:\Users\dayan\Desktop\3.jpg

فصل چهار و پنج پایان نامه به ترتیب به بحث و بررسی نتایج و نتیجه گیری اختصاص دارد.  در انجام فصل چهار شما نتایجی که به دست آورده اید را در قالب نمودار، شکل و جدول ارائه داده و اقدام به تحلیل آن ها می نمایید. در بخش تحلیل باید بگویید که چرا به این نتیجه رسیده اید. فصل پنجم نیز به نتایج کلی به دست آمده اشاره دارد و حدودا بین دو الی سه صفحه می باشد. البته در این فصل پیشنهاداتی را نیز برای سایر محققین مطرح می نمایید.

آکادمی ابن سینا با بیش از یک دهه فعالیت نقش بسزایی در پیشبرد اهداف علمی کشور داشته و دانشجویان زیادی را در امر انجام تضمینی پایان نامه هایشان یاری نموده است. شما نیز در صورت نساز به انجام پایان نامه با کیفیت و مشاوره در انجام صفر تا صد پایان نامه می توانید با آکادمی ابن سینا در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۰۵/۱۱
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

انجام تحلیل آماری فصل چهارم پایان نامه بسیار حساس و زمان بر می باشد. با اینحال&nb [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۱
|
سینا
انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی در این بخش با ارائه نمونه فصل 5 آموزش داده خواهد شد.&nbs [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۹
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه مراقبت های ویژه را می توان با داشتن نمونه کار به خوبی پیش برد.&n [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب