ترجمه مقاله isi و دانشجویی ارزان و تضمینی | نکات مهم + هزینه ها

ترجمه مقاله isi و دانشجویی ارزان و تضمینی | نکات مهم + هزینه ها

ترجمه مقاله

بحث ترجمه مقاله از مباحث مهمی میباشد که بسیار از نویسندگان مقالات کمتر به آن دقت می نمایند. در پژوهش هایی مانند انجام رساله دکتری استخراج یک و یا دو مقاله isi الزامی می باشد و دانشجویان باید پیش از دفاع مقاله خود را چاپ کرده باشند. پس از استخراج مقاله از رساله دکتری دانشجویان نیاز دارند تا مقاله خود را ترجمه نمایند. بنابراین به دنبال موسسات و افراد خبره در بحث ترجمه می گردند که در این زمینه با سرکت ها و افرادی مواجه می شوند که ادعا می کنند ترجمه نیتیو انجام می دهند. در ابتدای توضیحات باید این نکته را ذکر کنیم که چیزی به نام ترجمه نیتیو در ایران وجود ندارد. و کسانی که ادعا می کنند ترجمه تیتیو انجام می دهند همه شیاد و کلاه بردار هستند.

دلیل اصلی اینکه ترجمه مقاله به صورت اصولی ضروری و الزامی می باشد بحث زمان است. چراکه شما پس از ترجمه مقاله خود آن را به یک مجله isi معتبر ارسال می نمایید. اولین اقدام مجله پس از سابمیت مقاله از جانب شما بررسی ترجمه آن توسط منشی و سردبیر مجله می باشد. در صورت عدم رضایت سردبیر از ترجمه مقاله شما، مقاله در همان بدو ارسال و پیش از داوری ریجکت می گردد. با توجه به اینکه پروسه سابمیت تا بررسی اولیه حدودا دو الی سه هفته زمان می برد با ریجکت مقاله شما عملا شما سه هفته از زمان خود را از دست داده اید بی آنکه اصل مقاله شما داوری شود. حال فرض کنید مقاله را برای سه الی 4 مجله دیگر نیز ارسال نموده اید و هر کدام از این مجلات به خاطر ترجمه بد مقاله شما را ریجکت نموده اند. عملا شما سه الی چهار ماه از زمان خود را از دست داده اید و در نهایت متوجه می شوید باید مقاله خود را از اول ترجمه نمایید.

حاال سوال پیش می آید که برای انجام یک ترجمه تضمینی چه باید کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نویسنده مقاله در ابتدا باید فرد و یا شرکت مطمعنی در بحث ترجمه مقاله بیابد که این کار با بررسی نمونه کارهای پذیرش و چاپ شده مترجم عملی می باشد. پس از ترجمه مقاله نویسندگان آن باید حتما مقاله ترجمه شده را بازنگری نمایند. چراکه کار انجام شده دارای اصطلاحاتی می باشد که نویسنده از همه بهتر بر آن واقف است و چن کار را خود نویسنده جمع کرده است پس مفهوم جملات را بهتر از هر مترجمی می داند. علاوه بر این شما می توانید اصطلاحات تخصصی خود را در یک فایل جدا در اختیار نویسنده قرار دهید تا وی از آن ها در مقاله شما استفاده نماید. این ها تنها راه ترجمه تضمینی مقاله می باشد و راه حلی جز این روش وجود ندارد.

هزینه ترجمه مقاله

آکادمی ابن سینا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ترجمه مقالات علمی و دانشجویی توانسته دانشجویان را در ضمینه چاپ تضمینی مقالاتشان یاری نماید. هزینه ترجمه مقاله در این موسسه بستگی به تعداد صفحات مقاله و مدت زمان ترجمه دارد. هزینه ترجمه مقاله در موسسه ابن سینا به صورت پروژه ای می باشد و نویسنده باید فایل کامل مقاله را ازسال نموده تا در قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنید. ولی در کل بخواهیم قیمت حدودی به دانشجویان بدهیم هزینه ترجمه مقاله isi در حدود 20 صفحه 2 الی 2.5 میلیون می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ترجمه و قیمت دقیق ترجمه مقاله خود با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴
|
سینا
اکسپت و
مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

پایگاه علمی اسکوپوس برای علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۱۰
|
سینا
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب