انجام تضمینی پایان نامه ارشد - دکتری | بخش دوم

انجام تضمینی پایان نامه ارشد - دکتری | بخش دوم

انجام تضمینی پایان نامه ارشد و رساله دکتری به شکل مجموعه مقالات

انجام تضمینی پایان نامه ارشد و رساله دکتری به شکل مجموعه مقالات شامل مجموعه ای از مقالات به هم مرتبط است که یا پذیرفته شده و یا برای چاپ در مجلات پژوهشی ارسال شده اند. این مقالات به واسطه روابط نظری یا عملی که به ساختار مطالعه چارچوب می بخشند به هم متصل می شوند. تز می تواند شامل هر تعداد مقاله باشد، اما اغلب کمیته های تز بین سه تا هفت مورد را ترجیح می دهند. انتظار بر این است که مقالات در مجلات تحت داوری منتشر شده باشند و فرد متقاضی نویسنده اول یا مهمترین فرد در خلق ایده ها و داده های آزمایشی باشد. در برخی رشته ها لازم است فصل اول چاپ شده باشد، فصل دوم برای بازبینی و داوری ارسال شده باشد و فصل آخر در زمان دفاع شفاهی در حال انجام باشد. سایر برنامه ها انتظار دارند کلیه فصول منتشر شده یا برای انتشار پذیرفته شده باشند.
تز به شکل مجموعه مقالات، دانشجویان را آماده می کند تا در آینده در مقام پژوهشگر فعالیت نمایند. دانشجویان در بخشی از تحصیل خود نحوه نگارش یک تک نگاری کامل برای انتشار را یاد می گیرند و سپس آن را برای انتشار بازنویسی می کنند. هر فرم نیازمند مجموعه متفاوتی از مهارت های نگارش است که این باعث دوبرابر شدن حجم کاری دانشجویان می شود. این مدل امکان انتشار سریع تر مطالعه را فراهم می آورد، موضوعی که در رشته های بسیار رقابتی که طی آن اطلاعات و فناوری خواستار نوآوری هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمانی که دانشجو یک تز تک نگاری را نوشته و از آن دفاع می کند، ممکن است موضوع یا پژوهش از رده خارج بوده و یا توسط پژوهشگر دیگری منتشر شده باشد. 

Description: C:\Users\dayan\Desktop\SabaRico-com--884-449.jpeg

مدل پایان نامه به شکل مجموعه مقالات پاسخی مناسب به انتظارات موسسات اعطای کمک هزینه است که سابقه کار متقاضی از نظر تعداد مقالات منتشر شده برای آنها حائز اهمیت است. دانشجویانی که با سوابق قوی از نظر تعداد مقالات منتشر شده فارغ التحصیل می شوند از منظر تضمین شغل در دوران پسادکترا و یا مسیر حرفه ای خود از مزایای بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند. اعضای این کمیته و ارزیابان تحت تاثیر کیفیت کلی تز قرار گرفته و یا دست کم کسب اطمینان می نمایند، زیرا مقالات توسط داوران بیرونی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
با این حال انتشار مجموعه ای از مقالات تضمین گر آن نیست که تز توسط کمیته ناظر یا ارزیاب پذیرفته خواهد شد. همانند تمام پایان نامه ها، این پایان نامه نیز باید مطابق با معیار اصلی مشارکت در خلق دانش باشد. افزون بر این برای اینکه یک رساله پذیرفته شود، مقالات باید یک سند منسجم و یکپارچه را تشکیل داده و چیزی فراتر از گروهی از مقالات منفرد و بی ارتباط با هم باشند. دانشجو باید مقالات منفرد را از طریق مقدمه به هم پیوند داده و بین مقالات روابط نظری برقرار نماید.
پذیرش مقاله شامل تعدادی از عواملی است که خارج از کنترل دانشجو هستند. این فرمت بدین معنی است که دانشجو باید رضایت اعضای رشته را که ممکن است به اندازه کمیته تز خوش قلب و مهربان نباشند جلب نماید. تحقق شرط تعداد مقالات نیازمند صرف زمان زیادی است. نرخ رد مقالات برای مجلات رده بالا بسیار بالا است و برخی از آنها اجازه بازبینی چندگانه برای یک مقاله را صادر نمی کنند. در این موارد، مدت زمانی که صرف نگارش مقاله پژوهشی می شود بیشتر از زمان نگارش پژوهش است. 
گاهی ماه ها طول می کشد تا ارزیابان مقاله را در اختیار ویراستاران/سردبیران قرار دهند. این بدین معنی است که مقاله در برزخ و در حالت تعلیق قرار دارد، یعنی نه رد شده است و نه پذیرفته. دانشجویان باید یا منتظر ارزیابی بماند و یا قبل از ارسال آن برای مجله دیگر، اعلام انصراف نمایند. ممکن است ارزیابان در مورد تغییرات مورد نیاز اختلاف نظر داشته باشند و یا درخواست اصلاحات و تغییرات اساسی داشته باشند. ممکن است یک ارزیاب یک مقاله را با تغییرات نسبتا جزئی بپذیرد اما ارزیاب دیگر درخواست تغییرات اساسی داشته باشد. معمولا سردبیر می توان به حل این دیدگاه های متعارض کمک کند.

پایان بخش دوم

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با انجام تضمینی پایان نامه ارشد و دکتری با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۰۶/۱۵
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری کلام تطبیقی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری کلام تطبیقی

انجام پایان نامه کلام تطبیقی حاضر در سال 90 در دانشگاه قم به سرانجام رسیده است. ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۳
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری برق سیستم

انجام پایان نامه ارشد و دکتری برق سیستم

در راستای آموزش انجام پایان نامه برق سیستم در این بخش نمونه فصل 5 پایان نامه [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۲
|
سینا
نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

انجام تحلیل آماری فصل چهارم پایان نامه بسیار حساس و زمان بر می باشد. با اینحال&nb [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۱
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب