آموزش نگارش، پذیرش و چاپ مقاله | نکاتی پیرامون انجام امور مقاله

آموزش نگارش، پذیرش و چاپ مقاله | نکاتی پیرامون انجام امور مقاله

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله

با توجه به اینکه درزمان نگارش این مطلب نتایج کنکور دکتری اعلام شده است و بازار تکمیل رزومه جهت روز مصاحبه به خصوص نگارش، پذیرش و چاپ مقاله داغ است و پذیرفته شدگان در تلاش هستند تا با ارائه بهترین رزومه علمی شانس قبولی خود را بالا ببرند، ذکر چند نکته پیرامون انجام امور مقاله خالی از لطف نیست.

بسیاری از موسسسه های نگارش، پذیرش و چاپ مقاله این روزها با ادعاهایی دروغین مانند چاپ مقاله در دو هفته تلاش میکنند تا با به دام انداختن دانشجویان نااگاه جیب آن ها را خالی و آن ها را در مخمصه ای بزرگ گرفتار نمایند. در ادامه قصد داریم تا با ذکر نکاتی پیرامون همین بحث و با آگاهی بخشیدن به داوطلبان و پذیرفته شدگان کنکور آن ها را از هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری دور نگاه داریم.

در بحث مقاله نویسی جهت رزومه روز مصاحبه مهمترین نکته ای که وجود دارد زمان می باشد. چراکه زمان بین اعلام نتایج و  روز مصاحبه بسیار محدود بوده و در حدود دو ماه می باشد. در این زمان کم محال مطلق است که بتوان از یک مجله مناسب پذیرش گرفت. چراکه مدت زمان داوری مجلات حدودا 4 الی 6 ماه بوده و تا شما اصلاحات داوری را پاسخ داده و مقاله خود را به مرحله پذیرش برسانید حدودا یک سال زمان خواهد برد.

بنابراین افرادی که ادعا دارند برای روز مصاحبه شما از مجله مناسبی پذیرش میگیرند کلاه بردار می باشند و در صورت اعتماد به چنین موسسه چاپ مقاله ای به احتمال خیلی زیاد یا پذیرش فیک دست شما را میگیرد، یا در یک مجله نا مناسب مقاله شما چاپ می گردد که در هر دو صورت شما متضرر خواهید شد. همانطور که پیشتر نیز گفته ایم. مقاله ای که به اسم شما چاپ میشود به صورت مادام العمر در رزومه شما قرار می گیرد و می تواند کل رزومه شما را زیر سوال ببرد.

حال بسیاری از دانشجویان می پرسند جهت رزومه روز مصاحبه چه کنیم. در ادامه نکاتی را ذکر می کنیم که می تواند دانشجویان را در این امر یاری نماید.

نکاتی پیرامون انجام امور مقاله

نکته اول و مهمی که در بحث رزومه وجود دارد زمان می باشد. از آنجا که مدت زمان انجام امور مقاله حدودا یک سال زمان میبرد، شما باید کار انجام مقاله خود را از یک سال پیشتر آغاز نمایید تا در زمان مصاحبه مقاله شما چاپ شده باشد. حال فرض کنید دانشجویی نتواند در این مدت مقاله خود را آماده کند و از طرفی به مصاحبه نیز دعوت شده است حال این فرد باید چکار کند. دست خالی که نمیشود. باور کنید دست خالی رفتن بهتر از یک رزومه بد و نامناسب می باشد. بااینحال برای جمع کردن یک رزومه سریع در مدت زمان کوتاه نیز راه حل هایی وجود دارد.

شما در مدت زمان کم می توانید با پذیرش مقاله کنفرانسی رزومه خود را به راحتی پر کنید. درست است که کنفرانس به نسبت مجله اعتبار پایینتری دارد، ولی از هیچی بهتر است. علاوه بر مقاله کنفرانسی شما می توانید با چاپ کتاب در زمانی حدودا 2 ماهه امتیاز بالایی را در روز مصاحبه کسب نمایید.

چن بحث خود نگارش مقاله با کیفیت زمان بر است شما می توانید جهت کمتر کردن این زمان به استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود روی آورید با اینکار زمان کمتری جهت آماده سازی مقاله خود صرف خواهید نمود. در آخر نیز باید بگویم در صورت نداشتن هیچ رزومه ای و زمان بسیار کم شما می توانید با سابمیت مقاله در مجله معتبر شانس خود را امتحان نمایید. درست است که سابمیت مقاله امتیازی ندارد ولی می تواند تاثیر خوبی بر طرف مقابل که استاد دانشگاه می باشد بگذارد و باز هم باید بگوییم که این کار بهتر از چاپ مقاله در یک مجله نامعتبر می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با نگارش، پذیرش و چاپ مقاله و یا نیاز به مشاوره در زمینه رزومه روز مصاحبه دکتری با ما در ارتباط باشید.
 

۱۴۰۱/۰۱/۲۷
|
سینا
اکسپت و
مقالات مرتبط
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
نحوه امتیاز دهی به نویسنگان مقاله

نحوه امتیاز دهی به نویسنگان مقاله

امتیاز نویسندگان مقاله از اهمیت بالایی برخوردار است. این امتیاز [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۷
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب