انجام پایان نامه برق الکترونیک - آکادمی ابن سینا

انجام پایان نامه برق الکترونیک - آکادمی ابن سینا

مقدمه فصل 6 در انجام پایان نامه برق الکترونیک حاضر

انجام پایان نامه برق الکترونیک حاضر را با مطالعه روش هاي عمده بهسازي گفتار آغاز نموديم. اين مرور اجمالي در انجام پایان نامه برق الکترونیک حاضر ما را به چندين نکته مهم و اصولي در طراحي سيستم هاي بهسازي گفتار رهنمون گرديد، مواردي چون بهره جويي از پردازش هاي زيرباند و مزاياي آن، ايده تلفيق دو يا چند روش قبلي و طراحي سيستم ترکيبي و بهبود سيستم هاي قبلي با به کارگيري مباني منطقي و توجه به خصوصيات سيگنال گفتار، نکات و قواعدي مهم مي باشد که ما را در پيشبرد زمينه هاي کاري اين پژوهش ياري داد. در زمينه بهسازي، روش هاي مربوط به سيستم هاي تک کاناله مورد نظر قرار گرفت.
 در فصل دوم، روش ابتدايي تفريق طيفي و روش هاي اصلي مبتني بر آن معرفي شده و توضيح داده شد. روش تفريق طيفي چند باند به عنوان روشي منطقي و با کارايي بيشتر، مورد توجه قرار گرفت. سپس جهت بهبود نتايج بهسازي سيگنال هاي آغشته به نويز سفيد توسط اين الگوريتم، روشي پيشنهاد شد که نتايج را بهبود داد. 
در فصل سوم، مباني و اصول ریاضی تجزیه مقادیر منفرد مورد بحث و بررسي قرار گرفت. روش های مختلف محاسبه مقادیر ویژه و بردار های ویژه یک ماتریس توضیح داده شد. خواص و قضایای ریاضی تجزیه مقادیر منفرد ارائه شد و در انتها کاربردهاي آن در پردازش سيگنال و روش استفاده از تجزیه مقادیر منفرد بر روی سیگنال صوت  تشريح شد. 
در انجام پایان نامه برق الکترونیک حاضر در فصل چهارم، روش هاي پيشنهادي بهسازي گفتار بر اساس روش تفریق طیفی و تجزیه مقادیر منفرد ارايه شد. در این فصل ابتدا طریقه محاسبه نویز تخمینی با استفاده از تجزیه مقادیر منفرد توضیح داده شد و سپس روش بهینه کردن نویز تخمینی با استفاده از الگوریتم های VAD و آشکار ساز حروف بی صدا و صدا دار بیان شد. در تمامی روش های پیشنهادی حذف نویز مبتنی بر تفریق طیفی از تجزیه مقادیر منفرد به منظور تخمین نویز استفاده شد. در روش های پیشنهادی سعی شد که حالت بهینه با تغییر پارامتر ها بدست آید.  
در فصل پنجم نتایج حاصله از شبیه سازی روش های پیشنهادی آورده شدند و با کارهای قبلی مقايسه و ارزيابي گردیدند. نتایج بدست آمده نشان داد که روش های پیشنهادی از کارآئی قابل قبولی در حذف نویز سیگنال گفتار بر خوردارند. 
همان طور که در انجام پایان نامه برق الکترونیک حاضر نشان داده شد، روش SVSS داراي الگوريتمي ساده و ملموس مي باشد. اين روش به خوبي به غني سازي سيگنال گفتار آلوده به انواع نويزها خصوصا نويز سفيد گوسي مي پردازد و در اين بين نيز از قابليت هاي بالايي برخوردار است. از خصوصيات بارز اين روش مي توان به کاهش شديد نويز موزيکال - مهمترين ايراد روش هاي تفريق طيفي- در سيگنال گفتار  غنی شده  اشاره کرد.
اين روش هنوز در مراحل اوليه خود مي باشد و از قابليت هاي زيادي براي پيشرفت برخوردار است. بعنوان مثال با تغييراتي در قسمت تجزيه مقادير منفرد و قسمت تخمين نويز ممکن است بتوان نتايج بهتري را نيز کسب کرد. زيرا همان طور که در مبحث تجزيه مقادير منفرد توضيح داده شد سيگنال هاي مربوط به آواهاي صدادار به خوبي مورد پردازش قرار مي گيرند ولي پردازش مربوط به آواهاي بي صدا از دقت کمي برخوردار است و اين مي تواند باعث داخل شدن خطا در محاسبه نويز موجود در سيگنال گفتار آلوده شود.

در صورت داشتن هرگونه سال و سا نیاز به راهنمایی در زمینه آموزش نحوه انجام پایان نامه برق الکترونیک با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۱/۱۰/۲۷
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

نکات مهم در تحلیل آماری داده ها در انجام پایان نامه

انجام تحلیل آماری فصل چهارم پایان نامه بسیار حساس و زمان بر می باشد. با اینحال&nb [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۱
|
سینا
انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی در این بخش با ارائه نمونه فصل 5 آموزش داده خواهد شد.&nbs [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۹
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه مراقبت های ویژه را می توان با داشتن نمونه کار به خوبی پیش برد.&n [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب