انجام پایان نامه مدیریت صنعتی - آکادمی ابن سینا

انجام پایان نامه مدیریت صنعتی - آکادمی ابن سینا

مقدمه فصل 5 در انجام پایان نامه مدیریت صنعتی حاضر

فصل پنجم در انجام پایان نامه مدیریت صنعتی حاضر به جمع بندی و نتیجه گیری و نهایتاً ارائه پیشنهاد اختصاص دارد. در نگاهی کوتاه به چهار فصل گذشته می توان چنین گفت که در انجام پایان نامه مدیریت صنعتی حاضر فصل اول با ارائه کلیات تحقیق مطالبی درباره موضوع، بیان اهداف و سوال های تحقیق، تبیین و تشریح واژه های کلیدی و مشکلات و تنگناهای تحقیق مطرح شد؛ در فصل دوم پیشینه و ادبیات تحقیق مرور شد؛ فصل سوم، به روش شناسی تحقیق می پردازد؛ فصل چهارم با کمک نرم افزار SPSS و Excel و تکنیک آزمون فرض فازی، AHP فازی و تاپسیس فازی فاصله ای به تحلیل اطلاعات جمع آوری شده پرداخته است.
در این فصل از انجام پایان نامه مدیریت صنعتی حاضر با توجه به یافته ها و تجزیه و تحلیل های انجام شده، نتایج تحقیق، ارائه می گردد و در پایان نیز به ارائه پیشنهادات برای بهبود وضع موجود بر اساس یافته های پژوهش و نیز موضوعاتی برای انجام پایان نامه مدیریت صنعتی آتی پرداخته خواهد شد.

یافته های تحقیق

اهدافی که در انجام پایان نامه مدیریت صنعتی حاضر دنبال شد عبارتند از:

شناسايي وتعيين معيارهاي انتخاب پیمانکار
 ارزیابی و انتخاب پیمانکاران پروژه ها باید بر اساس مجموعه ای جامع از معیارها و شاخص ها صورت گیرد که کلیه جنبه های کارکردی قابلیت ها، شایستگی ها و توانایی های پیمانکار را پوشش دهند. به بیان دیگر جامعیت معیارها و شاخص های ارزیابی و انتخاب پیمانکار بدین معناست که معیارها و شاخص های مربوطه باید توانایی پیش بینی عملکرد محتمل پیمانکار در ارتباط با پروژه مورد نظر را دارا باشند. انجام پایان نامه حاضر با توجه به ادبیات تحقیق و نظرات صاحب-نظران مربوطه هفت معيار اصلي و سي  و سه شاخص يا زير معيار، جهت ارزیابی پیمانکاران فضای سبز شهرداری استخراج گردید. این معیارها عبارتند از:
شاخص قيمت پيشنهادي؛ 
قيمت شاخص هاي مربوط به توانمندي هاي فني و تخصصي: وضعيت و قابليت استفاده ازتجهيزات و ماشين آلات، نوع و تناسب تجهيزات و ماشين آلات، ميزان تجربه و كارآزمودگي كاركنان فني، تعداد و ميزان كاركنان فني يا كارشناسان.
 شاخص هاي مربوط به تجربه و شهرت: مقياس پروژه هاي انجام شده، تجربه اجراي پروژه هاي مشابه، مدت زمان فعاليت درصنعت وكسب و كار، تجربه جغرافيايي در محل اجراي پروژه.
 شاخص هاي مربوط به صلاحيت و پايداري مالي: ميزان و درجه بندي اعتبار، نسبت جاري، نسبت سودآوري، كفايت ضمانت نامه ها و معاهدات بانكي، سوابق گردش مالي.
 شاخص هاي مربوط به ظرفيت انجام پروژه هاي جديد: حجم كاري فعلي، حجم كاري آتي
 شاخص هاي مربوط به سازمان و مديريت: صلاحيت و شايستگي مديران عالي، سيستم و برنامه كنترل و تضمين كيفيت، اندازه سازمان، طرح و خط مشي ايمني و سلامت، قابليت و توانايي مديريت پروژه، گرايش و تمايل به دعاوي قضايي، صلاحيت و قابليت مديران اجرايي، برنامه تفصيلي آموزش كاركنان.
 شاخص هاي مربوط به عملكرد گذشته: عدم موفقيت در به اتمام رساندن پروژه يا قراردادهاي قبلي، كيفيت واقعي به دست آمده در پروژه هاي قبلي، عملكرد ايمني و سلامت در پروژه هاي قبلي، ارتباط با پيمانكاران فرعي، گرايش نسبت به ادعاي خسارت كردن و منازعات قراردادي، ميزان پروژه هاي تكميل شده با تاخيرات زماني، حجم و نوع كارهاي ارجاع داده شده به پيمانكاران فرعي، ارتباط با كارفرماي قبلي، متجاوز شدن هزينه هاي پروژه از مقادير برنامه ريزي شده.
پرسشنامۀ اول جهت غربال معیارها و تعیین مهم ترین معیارهای مؤثر در انتخاب پیمانکار، طراحی و تنظیم گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، با استفاده از آزمون فرض فازی مهم ترین معیارهای مؤثر که از 15 معیار تشکیل شده-اند، مشخص شد و معیارهای قیمت، وضعیت و قابلیت استفاده تجهیزات و ماشین آلات، نوع و تناسب تجهیزات و ماشین آلات، مقیاس پروژه های انجام شده، تجربه اجرای پروژه های مشابه، نسبت جاری، حجم کاری فعلی، سیستم و برنامه کنترل و تضمین کیفیت، قابلیت و توانایی مدیریت پروژه، گرایش نسبت به ادعای خسارت کردن و منازعات قراردادی، صلاحیت و شایستگی مدیران عالی، کیفیت واقعی بدست آمده در پروژه های قبلی، عملکرد ایمنی و سلامت در پروژه های قبلی، میزان پروژه های تکمیل شده با تأخیرات زمانی و عدم توانایی در به اتمام رساندن پروژه یا قرارداد قبلی.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه آموزش نحوه انجام پایان نامه مدیریت صنعتی با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۱/۱۱/۰۶
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
اصول نگارش مقاله

اصول نگارش مقاله

راهنمای نگارش مقاله در این بخش ارائه شده است و علاقه مندان به حوضه [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۷
|
سینا
انجام پایان نامه مهندسی سواحل

انجام پایان نامه مهندسی سواحل

انجام پایان نامه مهندسی سواحل که یکی از زیر شاخه های رشته عمران می باشد را می توا [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۶
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری تشکیلات و روش ها

انجام پایان نامه ارشد و دکتری تشکیلات و روش ها

انجام پایان نامه تشکیلات و روش ها در دو مقطع ارشد و دکتری صورت می گیرد. در این بخ [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۵
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب