انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی - آکادمی ابن سینا

انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی - آکادمی ابن سینا

مقدمه

نتيجه گيري، مرحله نهايي کار عملي پژوهش است. اين مرحله به چند دليل حائز اهميت خاصي است. همه نتايج پژوهش در اين قسمت مشخص مي شوند. بسياري از افراد تنها به نتايج پژوهش توجه مي کنند و به ساير بخش ‌های آن اهميتي نمي دهند و مهم تر از همه اينکه حاصل پژوهش آن چيزي است که در نتيجه گيري بدست مي آيد. اگر همه بخش ها و مراحل پژوهش، دقيق و بدون اشکال انجام شوند اما نتيجه گيري صحيحي صورت نگيرد، حاصل همه دقت‌‌های مراحل مختلف به هدر خواهد رفت. در بسياري از موارد نيز نتيجه گيري مي تواند ضعف ‌های مراحل ديگر را جبران کند. در فصل نتيجه گيري و پيشنهادات محقق با استفاده از تجزيه و تحليل ‌های انجام شده در فصل چهارم نتيجه‌گيري‌‌های نهايي را انجام مي دهد و بر اساس يافته ‌های پژوهش خود به پيشنهاداتي ارزنده مي پردازد. 

سازمان فصل

در اين فصل ابتدا خلاصه ای از انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی حاضر بيان مي شود، سپس نتايج حاصل از آزمون فرضيه‌های که در فصل چهارم بررسي شده بود، ارائه خواهد شد، در ادامه، محدوديت ‌های انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی حاضر مورد توجه قرار مي گيرد. نهايتاً در پايان اين فصل، ضمن بيان پيشنهاد‌های کاربردي بر اساس يافته ‌های پژوهش، چند پيشنهاد و توصيه نيز به محققين آينده که علاقمند به پژوهش در اين زمينه می‌باشند ارائه خواهد شد. به طور کلی ساختار این فصل به ترتیبی است که در ذیل بدان اشاره گردیده است. بخش اول: مرور فرضیات و نتایج، بخش دوم: تحلیل و مقایسه با ادبیات نظری تحقیق، بخش سوم: پیشنهادات تحقیق، پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق (پیشنهادات کاربردی و پیشنهاد برای انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی آتی). 

خلاصه انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی حاضر

به طور کلي هدف از انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی حاضر، طراحي مدل ژنریک شراکت استراتژیک و فرایند خلق و تخصیص ارزش بوده است. در انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی حاضر در فصل اول، کليات مربوط به اين پژوهش تشريح گرديد و ضمن ارائه شرح و بيان مسأله پژوهش به اهميت و ارزش انجام آن، اهداف پژوهش، کاربرد نتايج اين پژوهش، فرضيه‌ها و قلمرو آن پرداخته شد و در نهايت تعاريف عملياتي واژه ‌های پژوهش ارائه گرديد. فصل دوم اين پژوهش را مي توان در دو بخش کلي تقسيم بندي کرد؛ بخش اول، مربوط به مباني نظري پژوهشي و مدل‌های شراکت استراتژیک بود. در بخش دوم نیز به پژوهش  ‌های انجام گرفته حول موضوع پژوهش اشاره شد. در فصل سوم، روش شناسي پژوهش حاضر مورد بحث قرار گرفت که شامل نوع و روش پژوهش، جامعه آماري، شيوه ي نمونه گيري، حجم نمونه، روش و ابزار گردآوري اطلاعات، اجزاء پرسشنامه، روايي و پايايي پرسشنامه، متغير‌های پژوهش و روش ‌های آماري مورد استفاده به طور کامل در اين فصل توضيح داده شد. روش ‌های آماري مورد استفاده در اين پژوهش شامل روش ‌های موجود در آمار توصيفي (جداول توزيع فراواني، ميانگين، انحراف معيار، واريانس و درصد) و آمار استنباطي (آزمون همبستگي پيرسون، آزمون تحليل واريانس تک عاملي  و مدل سازي معادلات ساختاري) است که جهت بررسي و تجزيه و تحليل داده ‌های پژوهش استفاده گرديد. نرم افزار‌های مورد استفاده در پژوهش نيز SPSS 21 و Lisrel 8.5 مي باشد. در فصل چهارم، ابتدا به توصيف و برررسي خصوصياتي از قبيل ميزان تحصيلات، جنسيت، وضعيت تاهل، سن و نوع آنها پرداخته شد. سپس با بهره گيري از آزمون ‌های آماري، داده ها و فرضیات پژوهش مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. در اين فصل نيز نتايج حاصل از آزمون ‌های مذکور مورد بحث و بررسي قرار مي-گيرد.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه آموزش نحوه انجام رساله دکتری مدیریت بازرگانی با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۲/۰۱/۰۳
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی

انجام تز دکتری روانشناسی در این بخش با ارائه نمونه فصل 5 آموزش داده خواهد شد.&nbs [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۹
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراقبت های ویژه

انجام پایان نامه مراقبت های ویژه را می توان با داشتن نمونه کار به خوبی پیش برد.&n [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۸
|
سینا
انجام پایان نامه توانبخشی  و سلامت | نمونه فصل اول

انجام پایان نامه توانبخشی و سلامت | نمونه فصل اول

انجام پایان نامه سلامت نیز می تواند چالش های خود را برای دانشجو داشته باشد. با ای [...]

۱۴۰۳/۰۱/۲۶
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب